waar op internet kan ik vinden hoe je een internetwikeltje begint?

ik ben niet zo goed met computers en internet en zoek daarom een site die dus niet zo ingewikkede taal gebruikt en hoe je je klanten kan laten betalen en hoe je dan het beste kan verzenden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
winkeltje! sorry...
Ritsuka
11 jaar geleden
Kijk ook eens op www.etsy.com
Hier kun je ook spulletjes verkopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ow das n goeie! thanx ritsuka!
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoef je niet zelf een site te bouwen, gewoon even de regels lezen en accountje maken.
Kun he al je zelfgemaakte dingen verkopen

Het beste antwoord

Het antwoord is heel eenvoudig: het stappenplan is hieronder in de link te vinden.
Je zult wel gewoon naar de Kamer van Koophandel moeten, en een BTW nummer aanvragen bij de Belastingdienst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even naar de KvK ( Kamer van Koophandel) zie linkje. Daar kunnen ze je helemaal alles vertellen. Succes ;)

http://www.kvk.nl/ondernemen/bedrijf-starten/kies-uw-start/starten-met-een-webwinkel/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
we hebben al een kvk/btw
we staan altijd op markten
Hoewel het zeker een goed idee is, is het niet persé noodzakelijk om je meteen in te schrijven bij de KvK.
Je kunt ook best eerst als privépersoon wat proberen te handelen, eerst maar eens zien dat het levensvatbaar is.
Er vanuitgaand uiteraard dat je vanuit de hobby sfeer wil beginnen met kleine dingen.

Er zijn veel sites waar je een kant en klaar winkel kan maken zodat je geen technische kennis nodig hebt.
Zoek op Google naar "webwinkel maken" om er een paar te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.nederlandverdientonline.nl