Zijn er op deze site echte dsquared? Zodat ik geen neppe koop. xd http://www.dsquared-schoenen.com

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Heb de site eens bekeken en ik zou het niet doen, als ik zie dat ze schoenen verkopen van Louis Vuitton voor 50 Euro, terwijl deze schoenen op de échte site van LV honderden Euro's kosten lijkt 't mij wel duidelijk dat dit niet echt kan zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet 99% zeker van niet, producten komen uit China waarvandaan nagenoeg alle merkproducten die daar vandaan komen namaak zijn.
De meeste fabrikanten van merkproducten hebben in ieder geval europese verdeelpunten en laten je niet hun producten in China bestellen.
Betrouwbaar komt deze winkel op mij sowieso al helemaal niet over met een Gmail mailadres, een beetje bedrijf heeft een eigen domein met emailadressen eindigend daarop.
Apart vind ik ook dat er alleen een aantal kopteksten en veel voorkomende teksten vertaald zijn (Google translate?) en verder alle teksten Engelstalig.