Hoe krijg je een directe bankbetaling bij Paypal?

Ik heb van de week paypal aangemaakt en hij zegt dat het een uitgestelde bankbetaling is die ik ga doen. Maar ik wil een directe betaling doen. Hoe kan ik dit instellen. Ik wil nl bestellen bij Ebay, maar daar moet ik binnen 4 dagen betalen. Dat lukt waarschijnlijk niet met deze instelling.. Ik heb dus nog nooit wat besteld ermee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Tja, zeker een eerste keer zou ik dat nog niet doen Je bankrekening moet gekoppeld worden en daar gaat tijd overheen. ook als je reknummer nu al is gekoppeld zou ik meteen een bedrag op je tussenrek zetten. zeker voldoende voor een eerste betaling aan iemand. Het is zeker mogelijk saldo over te maken ook als is het saldo op de tussen rek niet voldoende maar pas na een eerste geslaagde standaard transactie gaat dat meestal wel goed. Ik zou het niet proberen tijdens echt de eerste transactie De eerste keer zou er altijd voldoende saldo op je tussenrek moeten staan. Aan de andere kant als je iemand op email adres betaald Dan krijg hij altijd zijn geld uiteindelijk. Al zal het zeker de eerste keer langer duren. Ik denk wel dat je het moment van ontvangst en bevestiging van betaling als betaal moment mag zien. Ik heb wel meegemaakt dat onvoldoende saldo de betaling helemaal kan blokkeren en dan moet je echt even bellen. ze helpen je echt prima geen enkle probleem en gewoon in het nederlands maar je account krijg waarschijnlijk pas een helemaal OK als je de standaard betalingen lopend hebt. pas dan schroeven ze je level op naar betalen van je tussenrek zonder dat er voldoende saldo is. Ook je normale bank speelt(soms) hierin een rol als ze niet een OK geven voor deze automatische transacties succes

Credit card?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100