Hoe krijg je een directe bankbetaling bij Paypal?

Ik heb van de week paypal aangemaakt en hij zegt dat het een uitgestelde bankbetaling is die ik ga doen. Maar ik wil een directe betaling doen. Hoe kan ik dit instellen. Ik wil nl bestellen bij Ebay, maar daar moet ik binnen 4 dagen betalen. Dat lukt waarschijnlijk niet met deze instelling.. Ik heb dus nog nooit wat besteld ermee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Tja, zeker een eerste keer zou ik dat nog niet doen
Je bankrekening moet gekoppeld worden en daar gaat tijd overheen.
ook als je reknummer nu al is gekoppeld

zou ik meteen een bedrag op je tussenrek zetten. zeker voldoende voor een eerste betaling aan iemand.

Het is zeker mogelijk saldo over te maken ook als is het saldo op de tussen rek niet voldoende
maar pas na een eerste geslaagde standaard
transactie gaat dat meestal wel goed.

Ik zou het niet proberen tijdens echt de eerste transactie
De eerste keer zou er altijd voldoende saldo op je tussenrek moeten staan.

Aan de andere kant als je iemand op email adres betaald
Dan krijg hij altijd zijn geld uiteindelijk.
Al zal het zeker de eerste keer langer duren.
Ik denk wel dat je het moment van ontvangst en bevestiging van betaling als betaal moment mag zien.

Ik heb wel meegemaakt dat onvoldoende saldo de betaling helemaal kan blokkeren en dan moet je echt even bellen.
ze helpen je echt prima geen enkle probleem en gewoon in het nederlands

maar je account krijg waarschijnlijk pas een helemaal OK als je de standaard betalingen lopend hebt.
pas dan schroeven ze je level op naar betalen van je tussenrek zonder dat er voldoende saldo is.

Ook je normale bank speelt(soms) hierin een rol
als ze niet een OK geven voor deze automatische transacties

succes
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik wil niks op mijn paypal rekening storten. Ik wil dat het van mijn gewone bankrekening afgehaald wordt. Of kan dat dus pas later?
capthavoc
11 jaar geleden
Het schijnt wel te kunnen, maar ik kan me voorstellen dat ze er dan zeker langer over doen.
Omdat je account net nieuw is lijkt mij dat ze je zeker niet gelijk de eerste keer een security level hoger zetten. Bedenk wel in principe kom je dan gelijk de eerste keer met een negatief saldo op je tussenrekening te staan en dat kost hun geld. wat ze weer aan jou doorberekenen
wat je kan doen is allereerst het geld (met een beetje extra) op je tussenrek te storten zeg maar in principe staat dat dan al er op, maar nog niet daadwerkelijk en daarna de ebay betaling te doen
in principe worden die dan in die volgorde uitgevoerd
(al denk ik dat ze al vrij snel zullen uitbetalen)
---ze zullen wel moeten hou er dan wel rekening mee dat die eerst storting echt wel enkele dagen kan duren voordat het daadwerkelijk op je tussenrek komt
en dat er wellicht rente wordt berekend over die aantal dagen dat je "rood"staat.
dus het is wel aan te raden altijd een positief saldo op je tussen rek te hebben al is het maar een euro of zo Bedenk ook, dat als je zeg later maar zoiets als spotify zou kopen wat eigenlijk een abbo is dat je wel dat geld over kan maken via je rekening nummer maar dat je wel daarover weer wat extra betaald.
omdat je tussen rek dan even een paar dagen negatief saldo heeft. je krijg geen rente op een positief saldo maar je betaal minder of weinig als je saldo ook maar minimaal positief blijft. ik raad je aan dat zeker de eerste keer niet te doen
maar eerst maar enkele betalingen doet van je tussenrek
dan gaat uiteindelijk je security level wel omhoog ook paypal moet een soort vertrouwen in je krijgen
is, vind ik heel normaal
Credit card?