Is mijn bestelling geplaatst op Anastasia Beverly Hills?

Ik heb al winkelmand afgerekend en opeens krijg ik deze boodschap..

"Due to high volume during the holiday season, please allow extra time for us to process your order. Thank you for your patience! Please note: All discounted items are final sale."

YOUR SHOPPING CART IS EMPTY

Nu is mijn vraag, is de bestelling dan geplaatst? Want heb ook nog steeds geen mail ontvangen..

Dankjewel !

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je bestelling is geplaatst want het winkelmandje is leeg.
Vanwege de drukte tijdens de feestdagen, hebben wij extra tijd nodig om uw bestelling te verwerken.
Please note: All discounted items are final sale.
Let op, houd er rekening mee: van alle afgeprijsde artikelen is de prijs definitief is.

Met andere woorden, daar wordt geen korting meer op verleend.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan iets langer duren dan normaal voordat u een bevestigings e-mail krijgt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bedankt voor uw geduld - Thank you for your patience.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Pieter2011
7 jaar geleden
De drukte heeft te maken met Black Friday:
http://www.uitverkoopsale.nl/black-friday/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Black Friday is in Amerika de vrijdag na de vierde donderdag in November.
Op deze vrije dag na Thanksgivingday rent men en masse naar de winkels wegens de lage prijzen die alleen op díe dag gelden.
http://prankster.nl/dit-gebeurt-er-op-black-friday-amerika-totale-chaos/ De "holiday season" waar vragensteller over schrijft is in de VS en Canada van ongeveer eind November tot begin januari.