Is er een site waar je zelf gratis stickers kan maken en bestellen? ik kan het ook wel kopen, maar gratis zou ook wel leuk zijn :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
reken er maar niet op dat je die gratis krijgen kan...

Het beste antwoord

Nee, dat gaat niet. En als er zo'n site zou zijn, zal je altijd wel verzendingskosten moeten betalen. Er bestaan wel andere manieren.

Koop etiketten. Steek die in je printer. Bij word ga je naar invoegen, enveloppen en etiketten, etiketten. Daar moet je instellen welke soort etiketten het zijn (dat vind je de doos waar de etiketten inzitten) klik daarna op volledig blad. Dan heb je de vorm en afmetingen van je etiketten. Dan zoek je op Google plaatjes op die je leuk vind. Je plakt ze op zo'n hokje en als je het print, heb je een sticker. Je kan ook een afbeelding maken op paint.

De tweede manier is een stickermachine kopen (in een hobbywinkel, dreamland,...) dan teken je iets op een blad papier, je steekt het door de machine en je hebt een sticker.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij Vistaprint. Alleen verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je een eigen ontwerp maken en ze zelf uitprinten:
http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=3