Wat betekent de campagnecode van bonprix?

Ik ben ingeschreven bij bonprix en nou krijgen we 1 keer in de maand tijdschrift thuis gestuurd, hier achterop staat mijn klantnummer en een campagnecode, volgens mijn moeder is dit een kortingscode maar ik kan er niet veel wijzer uit worden. Weet iemand wat je met deze code kan doen

3.1K
Utrecht
5 jaar geleden
Volgens mij is het een interne code voor Bonprix waaraan ze kunnen zien welke reclameserie (campagne) er in de folder staat. Zoals een versienummer of editie.

Antwoorden (1)

Met die code krijg je extra korting op de bestelling die je in die maand bij Bonprix doet. Wanneer je naar je winkelmandje gaat krijg je daar onderin de optie Vul de kortingscode in & klik op Verzilveren.
Amadea
5 jaar geleden
americanmuffin
5 jaar geleden
Ik heb m ingevoerd maar er komt 0 euro te staan Dus dat de code niks waard is