Hoe lang is de huur van een film op iTunes?

Hoeveel dagen kun je de film bekijken als je op 'huur' klikt in iTunes?
Je download de film, en na een aantal dagen wordt deze van je iphone afgehaald? Werkt dat zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Vanaf het ogenblik dat u de film huurt, hebt u 30 dagen om uw film te bekijken en 24 uur (in VS) of 48 uur (buiten de VS) om de film volledig te bekijken zodra u de film hebt
gestart. Wanneer de huurperiode verloopt, verdwijnt de film uit uw iTunes-bibliotheek.

Dus vanaf je de film voor het eerst start gaat er een periode van 48u in om 'm te bekijken (zo vaak als je wilt).