Een website met een Thuiswinkelwaarborg logo is altijd te vertrouwen. Ik wil nu niet zeggen dat deze dat niet is maar ik zou voor de zekerheid eerst contact opzoeken. Gezien de website en contact informatie lijkt het mij een startende ondernemer of een verkoper van goedkope troep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ziet er uit als een startende ondernemer. Ook de host heeft voorzichtig gezegd, geen echt aansprekende klanten in zijn bestand (Mijn WebWinkel). Ook zijn er geen (goede) ervaringen op Google te vinden. Het adres lijkt ook meer op een wwonadres en het telefoonnummer is een 06... Als ik er iets zou kopen dan zou ik het contant afrekenen en in Hilversum gaan ophalen.