Schieten alle juweliers gaatjes in oorlellen? Hoe duur is dit?

Vroeger heb ik oorbellen gehad, maar (inmiddels tot mijn spijt) heb ik ze later dicht laten groeien. Ik wil nu graag weer gaatjes. Schieten alle juweliers gaatjes? Hoeveel kost dit? En kan ik uberhaupt voor een 2e keer op dezelfde plek laten schieten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Antwoorden (2)

Afhankelijk van hoe duur de oorbellen zijn die je erin laat schieten moet je reken op ong 10 euro, schieten kan op dezelfde plek als waar ooit de gaatjes zaten en (bijna) elke juwelier kan oorbellen schieten bij je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, over het algemeen schieten alle juweliers gaatjes in je oren. Allereerst wordt het oor schoongemaakt met alcohol en wordt er een stip-je gezet waar het gaatje moet komen, ik jouw geval waar de vorige gaatjes hebben gezeten dat kan ik heb het zelf ook laten doen. Daarna halen ze het schietbelletje uit de steriel verpakte verpakking weg en monteren ze het in het daarvoor bestemde schietpistool. Na het schieten worden de knoppen en de oren weer schoongemaakt met sterilon. Als laatste kun je daarna je prachtige oren bewonderen in de spiegel.
De kosten voor het schieten bedraagt totaal € 11,00 compleet met schietbellen, voorbereiding en sterilon en uiteraard inclusief het schieten zelf. Ook kun je de sterilon extra aanschaffen , deze kost € 2,00 per flesje. Als je de schietbellen los wilt aanschaffen zonder te gaan schieten is dat ook mogelijk de kosten hiervoor bedragen € 9,00 per pakje van 2 schietbellen en per stuk is dat dan € 4,50 . Alle schietverpakkingen zijn steriel verpakt en zijn vervaardigd van medicinaal staal, anders gezegd chirurgisch staal, en zijn uitermate geschikt voor mensen die een zilver en/of nikkelallergie bezitten. Deze schietbellen van Zwitserse makerlij zijn dan ook geheel nickel free.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chirurgisch staal is zeer zeker niet geschikt als je een nikkelallergie hebt!
Hier kan een klein aantal procent nikkel inzitten.
Titanium is overigens wel geschikt.