Waar kun je deze schoenen kopen (zie foto)?

Ik heb schoenen online gezien alleen ze waren niet meer in mijn maat. Hoe noem je zulke schoenen en waar kun je ze kopen?

Picture for question
7 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Antwoorden (2)

Hier kan je ze online kopen voor zo'n 40€:
https://www.def-shop.com/italy-style-shoes-cat-sneakers-black.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Sneaker Cat in braun
fremar
7 jaar geleden
Dat zijn herenschoenen en het lijkt me onwaarschijnlijk dat je daar een damesmaatje van kunt vinden.

Als alternatief kun je zoeken naar halfhoge veterschoenen. Bijvoorbeeld:
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C21&SC=DOE&KAC=A2B&artikelNummer=724824&MaatCode=3700&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCewfwylgtBwECKzFwlCCjCoxInSonS&utm_source=google&utm_medium=cpc&scid=scplp95118&sc_intid=867248243700&cm_mmca1=12913-AGI-23705142182-ASI-178070851262-867248243700&gclid=CIWBnL3xuc4CFUQq0wodLbsOsA

Toegevoegd na 5 minuten:
Wellicht zit hier wat tussen?
https://m.topshoe.nl/nl/dames/halfhoge-veterschoenen/
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Er staat toch nergens dat het gaat om een damesmaat? Op de afbeelding staat duidelijk herenschoeisel.
BarendV
7 jaar geleden
Als ik haar profiel klik, kan ik zachtjes concluderen dat het een dame betreft, die kennelijk een herenschoen heeft gevonden waar geen damesmaten van zijn, maar ja, ik kan het ook mis hebben, we zullen zien.
Amadea
7 jaar geleden
"Niet meer" in mijn maat, dus ze zijn er wel geweest. Uit het profiel is ook niet op te maken dat de vraag door is vrouw zou zijn gesteld.
BarendV
7 jaar geleden
Zij concludeert simpelweg dat haar maat er niet meer is. Ik kan geen gedachten lezen maar heb slechts een vermoeden dat ze er overheen heeft gelezen. In haar profiel heeft ze een vraag gesteld over haar VRIEND. En bovendien ken ik wel een aantal meiden die ik Syl in plaats van Sylvia noem. Maar je hebt gelijk, het zou ook een Sylvester kunnen zijn en van mannen houden, maar dan zou ik weer te ver gaan in mijn detective skills.