Bestaan er ook leggings met 100% katoen? Zoja waar kan je die kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

In een legging zal altijd een ander materiaal verwerkt zitten omdat 100% katoen niet meerekt en dat is nu juist de bedoeling van leggings... Nee dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die bestaan niet, maar Neckermann bv. verkoopt wel leggings met 97% katoen en maar 3% elasthan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je eens bij www.ecotex.nl/leggings
Daar verkopen ze in ieder geval leggings die gemaakt zijn van een katoen-wolmengsel,dus geen lycra.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel:
www.ecotex.nl

Dat leggings hoeft er helemaal niet achter.