Skinny jeans for men

Weet in Gods naam iemand waar ik in amsterdam skinny jeans kan kopen voor mannen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

H&M slimfit of superslimfit voor €20
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Men @ work, daar koopt mijn vriend ze. En verder in alle hipster mannen kleding winkels. Mijn vriendje draagt ook mijn spijkerbroeken trouwens :) succes en shopze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hij zit in de reguliere winkelstraat, ik weet alleen niet of hij voor of na de dam zit, maar als je vanaf het station gewoon rIchting de bios loopt door de winkelstraat zit hii ergens aan de rechterkant