Hoe heet/ waar zit deze winkel?

Er moet ergens een winkel zijn die heel goedkoop allemaal dames/ heren/ kinderkleding verkoopt. Het is een grote winkel en ik heb begrepen dat de winkel erg druk bezocht wordt. Het zit geloof ik in een soort woonboulevard. Volgens mij zit in de naam van de winkel iets van Maxi verwerkt? Ik dacht dat de winkel in Rotterdam was?

Toegevoegd na 50 minuten:
Is het een leuke winkel/ echt leuke dameskleding/ echt zo goedkoop? Kun je in de buurt (gratis) parkeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Ik denk dat je de Primark bedoelt. Zit inderdaad in Rotterdam.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze winkel zit vlakbij de woonboulevard Alexandrium in Rotterdam.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.primark.co.uk/home

Toegevoegd na 51 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging;

Ja, tis een leuke winkel waar je als dame wel even zoet bent...
Vriendin van me kan onlangs terug met een berg shirtjes ed voor echt lage prijzen.

Of dat ten goede komt aan de kwaliteit weet ik niet, maar ze zien er in ieder geval goed, leuk en hip uit.

Bij het pand van Primark en de omgeving kun je uitstekend parkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

primark te rotterdam ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kringloopwinkel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, Primark is een goedkope winkel, mijn vrouw is er in ieder geval gek op, evenals mijn dochter en heel veel vrouwen in mijn kennissenkring.
Je moet alleen veeeel geduld hebben om je spullen te betalen, want dit idee hebben heel veel mensen.
Ze hebben echter een prima kassasysteem wat nodig ingevoerd zou moeten worden in andere drukke winkels.
Shop ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kwaliteit van de Primark betreft is de prijs/kwaliteit verhouding prima. Ik heb er in een Engels filiaal begin dit jaar kleren gekocht en ze doorstaan over het algemeen het wassen prima. Heb wel één shirt daar gekocht waarvan de zijnaden helemaal scheef waren na het wassen, en een jurkje waarvan de stof onder de oksel snel vaal is geworden. Maar heb daar ook sandalen gekocht waar ik de hele zomer op heb gelopen en die zien er nog steeds fantastisch uit! Zeker de moeite waard dus :)