Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn witte all stars schoon blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Paar tips!
Inspuiten met vuilafstotend middel;
niet aantrekken als het vies weer is, of als je een blubroute gaat wandelen;
Liever helemaal niet dragen als het nattig of viezig buiten is, laat staan kliedernat;
En heb je een ongelukje?
Hup: in de wasmachine met witwasmiddel, witte vanish en een goed programma. Ja hoor: weer schoon!
Toch: beter voorkomen dan genezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Regelmatig met de hand in een sopje met soda wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dingen horen afgetrapt en vaal te zijn, dus niet doen. En als je ze toch onder handen wil nemen, kun je ze in een badje met biotex laten weken. Daarna wel heel goed uitspoelen, want als er zeepresten in achterblijven ruiken ze wel lekker, maar worden ze veel sneller weer vies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt speciale gummetjes daarvoor, onder andere bij de betere sportzaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze in je kast laten. Dan worden ze beslist niet vuil ;-) . Een vriend van mij gooit ze gewoon in zijn wasmachine en wast op een kort programma voor fijne stoffen op 40 graden, maar ja, hij gooit dan ook álles in de wasmachine, zelfs zijn geld (en dat wordt dan geeneens wit :-)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je moet ze op de hand wassen & daarna grondig uitgespoelen. Tip: Zet ze in de vanisch (witte variant heb ik gebruikt). Mijn all stars zijn weer spierwit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inpakken in plastic en in de kast leggen ,wel in het donker bij een rv van minder dan 55 % ,anders verkleuren ze.
Schoenen horen gedragen te worden en je voeten te beschermen tegen vuil,koude ,scherpe delen ,en daardoor worden ze vies.dit was dan ook de reden dat schoenen van zwart of bruin leder gemaakt werden. dat kon je goed schoonmaken en invetten en je zag niet alle vuil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding