Wat is de benaming van zo'n soort broek?

Op de Zara site wordt deze broek vermeld onder het vage begrip 'trousers' maar heeft deze broek nog een specifieke benaming?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11709/en/zara-sales/11019/142021/HERRING%2BBONE%2BPLEATED%2BTROUSERS%2BWITH%2BCROCODILE%2BBELT

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

In Nederland zou je dit een pantalon noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat is ook het eerste wat ik dacht. Hij is alleen wel een beetje hoog water, misschien dat ze hem daarom anders noemen. Maar dan is de benaming dus gewoon 'trouser'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pantalon is goed.
Is een nette lange broek.
In dit geval een klassieke nette lange broek.
Of is dit weer modern?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@momopoyolo; het zou zomaar kunnen dat het weer ín' is, gebeurt wel vaker.
Een bandplooibroek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er uit als een gewone broek waar geen specifieke naam voor is. Trousers is gewoon engels voor broek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plooibroek