werkt de Titanium dermaroller ?

ik wil graag een titanium dermaroller bestellen omdat ik nogal last heb van littekentjes hebben jullie het al gebruikt of weten jullie meer over het product geef maar reacties
groetjes

Toegevoegd na 29 minuten:
de littekentjes bij mij zijn al enkele jaren oud en zijn door beschadiging van de huid door (krabben van de kat) en door genaaid geweest te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (3)

In zo'n roller zit titaniumoxide dat bacterien doodt. Als jouw littekentjes komen door bacteriele infecties zou de roller kunnen bijdragen aan het verminderen van de littekens. Gewoon een dag of 4-5 proberen: wordt het niet beter, dan iets anders proberen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik hoef er toch niet bij te zeggen dat een doktersadvies op z'n plaats is, als het allemaal lang duurt, en erger wordt of gaat ontsteken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
de roller is 90 euro. dus een kwestie van even snel proberen en evt weer weggooien is er dan niet bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord klopt niet.-
Inleiding
We willen er allemaal mooi en jong uitzien. Rimpels, puistjes, hangende wangen, pigment- en ouderdomsvlekken en acne-littekens zijn niet meer van deze tijd. En iedere keer wordt er weer een nieuw middel of apparaat uitgevonden of ontworpen om de huid te verjongen en te verbeteren. Een van de laatste nieuwe trends op dit gebied is de "dermaroller" (skinroller of mesoroller) waarmee een "microneedling" behandeling wordt gegeven.

Wat is een dermaroller, skinroller of mesoroller
Een dermaroller, skinroller of mesoroller is een rollende cylinder aan een handvat. Op de cylinder zitten 200 minuscule naaldjes, die, wanneer ze over uw huid gerold worden, microscopisch kleine gaatjes of kanaaltjes in uw opperhuid aanbrengt. Deze behandeling wordt “mesorolling” of “microneedling” genoemd.

Dermarollers of mesorollers zijn te verkrijgen met naaldjes van 0.2 mm, 0.25 mm, 0.3 mm, 0.5 mm, 1 en 1,5 mm lengte en de naaldjes kunnen van staal zijn of van titanium. De titanium naaldjes zijn natuurlijk van betere kwaliteit, sterker en blijven langer scherp.

Een behandeling met een dermaroller of mesoroller kunt u ondergaan bij de schoonheidspecialiste en beauty-centra maar u kunt bij hen of via internet ook dermarollers voor thuisgebruik aanschaffen, de home dermaroller. Let op: er bestaat nogal wat verschil, er zijn gecertificeerde en niet-gecertificeerde dermarollers en voor thuisgebruik raadt men naaldjes langer dan 0,3 mm in de regel af. .

Wat voor effect heeft het gebruik van de mesoroller of dermaroller
1.Het bevordert de celvernieuwing en revitaliseert de huid
2.Het stimuleert de snelheid waarmee de huidcellen vervangen worden
3.Het geeft een mooiere, schonere, mattere teint
4.Het verbetert de huidstructuur
5.Het vermindert en verkleint huidporiën
6.Het verzacht rimpels en fijne lijntjes
7.Het vermindert huidverkleuringen
8.Het maakt (acne)littekens minder zichtbaar
9.Het verbetert de huidkwaliteit (kleur, poriën, structuur, elasticiteit en strakheid) in zijn geheel en verbetert de circulatie, de voeding en de hydratie van de huid.
In het kort, het gebruik van een dermaroller of mesoroller maakt je huid stralender, strakker, gladder en gezond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Titanium verwijst naar het materiaal van de naaldjes. Maakt kleine gaatjes in de huid waardoor werkstoffen makkelijker door zouden kunnen dringen. Veel deskundigen komen erop terug omdat bij onjuist gebruik juist infecties kunnen ontstaan. Niet klakkeloos kopen, ga naar een schoonheidsspecialist die met die dingen werkt, laat controleren of je huid geschikt is en laat je goed voorlichten! Ik ben ervan af gestapt sinds ik een negatief artikel erover las.