Hoe creëer je de de '' Grunge? ook te maken met een stijltang?

Zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Het begint met een bezoek aan de kapper. Grungelokken zijn bot geknipt of gesneden, met flink veel laagjes.
De gemakkelijkste manier: een nachtje slapen met natte, ongekamde haren. Of, föhn je haar met een diffuser en flink wat mousse voor volume. Kneed wat gelwax door de punten van je haar. Draai de plukken een beetje, zodat ze loskomen en warrig gaan staan. Zo af en toe verder op de dag flink met je vingers door je haar kroelen. Simpel.

Methode voor lang stijl haar: Was je haar met een volumeshampoo en wrijf het met een handdoek. Borstel het haar naar achteren toe, van je gezicht weg, met een lange ronde borstel. Laat de puntjes licht krullen. Maak een warrige scheiding met je vingers en masseer tegen de wortels aan om het haar meer structuur en volume te geven. Gebruik een haardroger om nog meer volume te creëren aan de oppervlakte en te vermijden dat het haar er sluik gaat uitzien.
Amadea