waarom kosten de budha2budha sieraden zoveel geld?

ik weet dat je betaald voor de zilverprijs en de naam, maar ik had de armband al 3 jaar geleden en toen waren ze nog niet zo belachelijk duur, waarom nu ineens wel en hoe komen ze tot zo een hoge prijs?

Toegevoegd na 41 seconden:
een amband kost tussen de 300 a 600 euro!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Er zal een goede marketing achter gezeten hebben en dat maakt dat ze populair en duur zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik ken ze nietm, maar misschien gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
13 jaar geleden
Het lijkt mij als de marketing goed gaat, dat de prijs juist omlaag gaat