Door af te gaan op wat de groothandel aanbiedt. En die kijken weer wat de trendwatchers voorspellen
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat ze dit ook doen: Ze kijken naar de reviews over de artikelen die al in hun assortiment zitten. Als een artikel veel slechte reviews krijgt halen ze dit uit het assortiment. Krijgt een artikel daarentegen veel goede reviews dan houden ze het in het assortiment. Ik heb hier geen bewijs voor maar dit lijkt me één van de redenen waarom ze (bijna) altijd om een review vragen als je een artikel hebt gekocht.
Daarnaast kijken ze natuurlijk wat de groothandels verkopen en ze volgen de trends, kijken goed wat de man/vrouw op straat draagt en houden de grote modehuizen goed in de gaten als het om kleding en kledingaccessoires gaat