Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je langhaar

ik wil langhaar zo snel mogelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
788

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Alleen de puntjes minimaal knippen en zo min mogelijk belasten met föhnen, of kleuren e.d.
Ik probeer al 41 jaar lang haar te krijgen :-(
Helaas is het nooit verder gegroeid dan in de buurt van mijn schouders. Niet elk haar kan heel lang worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Extensions nemen is de meest snelle oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezond voedingspatroon, zodat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt om je haar te laten groeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar groeit ongeveer een cm per maand.

Als je het vanaf nu niet meer laat knippen, dan kun je zelf redelijk inschatten hoe lang je moet wachten totdat je haar de gewenste lengte heeft.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ivana
13 jaar geleden
Niet dus. Bij sommigen komt het inderdaad niet verder dan de schouders en houdt dan gewoon op met groeien. Genen!
laat extensie in je haar zetten wordt het direct langer
(Lees meer...)
13 jaar geleden
MIjn haar groeit heel snel, terwijl ik het toch kleur en dagelijks was en fohn, dus dat klopt niet.
Wel drink ik niet en rook ik niet, misschien dat dat een voordeel heeff.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo min mogelijk belasten (dus niet TE vaak wassen en gewoon lekker met rust laten) en af en toe de dooie puntjes eraf knippen... succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon laten groeien en geduld hebben - de enige andere optie is nephaar: extensions, of een pruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo snel mogelijk is gewoon een kwestie van geduld hebben je kunt op geen enkele manier je haar sneller laten groeien zonder kunstgrepen. Het is jammers,maar het is nu éénmaal niet anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haargroei is bepaald door erfelijkheid. De gemiddelde haargroei is inderdaad 1 cm per maand, maar heb je het ongeluk met andere genen te zijn opgezadeld, dan zal het minder hard groeien of gewoonweg stoppen bij een bepaalde lengte.

Ik was zielsblij dat mijn dochters allemaal lang haar konden hebben, omdat ze mijn genen geërfd hadden. De dikte was prachtig, maar ook de lengte, die pas stopte als het in onze knieholte kwam. Mijn haar heb ik nooit gepunt, dat van mijn dochters wel, maar dat heeft geen invloed op de groei.

Natuurlijk heeft haar te lijden als je ongezond bent of leeft.
Als je zwanger bent of voedt is het ook niet zoals het normaal is, maar dat herstelt snel.

Heb je de goede genen voor lang haar niet, dan zal je daar genoegen mee moeten nemen. Misschien heb je een andere schoonheid, die ik en mijn dochters dan weer niet bezitten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Lang haar krijg je toch niet sneller dan dat het groeien wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haar groeit ongeveer een cm per maand, dus reken maar uit...
Als dit je te lang duurt is de beste oplossing extensions
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding