Is er een alternatief voor dylon verf??

Ik wil graag een spijkerbroek en een linnen colbert in het zwart verven zodat de kleur weer helemaal terugkomt, maar hiervoor heb ik twee pakken verf van rond de 9 euro nodig maar dat vind ik best duur. Mijn vraag is of er ook andere kledingverf bestaat van een goedkoper merk. Hoe duur is dit dan en waar kan ik het kopen?? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Voor het geval dat er geen ander alternatief is, waar is de dylon verf het goedkoopst??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (1)

Je kan bij het kruidvat of Etos (een van de twee) van die blokjes kopen. Soort tabletten die je in de wasmachine doet. Volgens mij kosten die een paar euro. Ooit zelf ook meerdere kledingstukken met succes gekleurd dmv zo'n tablet.