Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het hoogst gewaardeerde middel tegen klotsende oksels is Syneo 5. Het is een spray die het zweten tegengaat. Op de website van drogisterij.net staan veel positieve reacties over dit product.

Een minder bekend product is de Odorex Extra Dry Depper, deze biedt bescherming tegen overmatig transpireren en hoeft maar twee of drie keer per week te worden aangebracht.

Je kunt ook nog kiezen voor een behandeling met Botuline injecties, maar dit gaat natuurlijk een stap verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Goede deodorant die kwalijke luchtjes verdrijft en tja, volgens mij zit er verder weinig anders op dan wat extra shirts mee te nemen en bij duidelijke zweetplekken een ander shirt aan te trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig Axe (of een ander merk) dry. Die werkt wel goed.

Maar hoe je zweet oksels kunt voorkomen zou ik echt niet weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke ochtend koud water over je oksels smeren. Daarna doe je goede deodorant op je okseld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je oksels goed onderhouden is al half werk. Voor de andere helft moet je een goede deodorant met anti transpirant hebben. Zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke dag douchen en deodorant gebruiken die 24 uur werkt, maar eigenlijk denk dat je dat al doet en dat het toch niet afdoende is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Knarfuz;

Een Harley Davidson met een apehanger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij erge zweetoksels kun je botox in laten spuiten.
Een minder pijnlijke en goedkopere oplossing is inlegkruisjes vastplakken aan de binnenkant van de mouwen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan speciale okselpads - kijk maar eens bij een drogist.
Tegen zweetlucht kan je douchen en deo opdoen.

Voor het transpereren zelf zijn wel middelen, maar het is niet verstandig om deze te gebruiken. Zweet zorgt er namelijk voor dat je lichaam goed op temperatuur blijft. Bij koorts bijvoorbeeld zweet je veel meer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je oksels scheren (hoeft niet perse kaal)..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb sinds een aantal jaren dé oplossing gevonden.
Het spul heet DEOLEEN, te koop bij het Kruidvat in diverse vormen, maar ik gebruik de creme. Zo'n € 6,00.
Werkt perfect!
's Morgens oksels wassen, drogen en een klein beetje van die creme op je oksel smeren, effe laten drogen voor je je kleding aandoet. NOOIT geen natte oksels meer, dus ook geen natte smerige plekken in je bovenkleding. Werkt de hele dag! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las vandaag dat Brad Pitt tegen iemand had gezegd, die erg naar okselzweet stonk: Gebruik babydoekjes, als je geen tijd hebt om te douchen. Dit is dan voor tussendoor, als je dus geen tijd hebt.
Maar ja, ik snap dat je naar een betere oplossing zoekt, dat het echt over gaat (en niet tijdelijk).. Daar heb ik geen ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding