Het beste voorbeeld dat ik ken is de Mayor of London, Boris Johnson.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als heel dun vlassig roodblond of lichtbruin haar, waar geen model in te knippen valt.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Stro-blond, zo noemen ze het ook wel. Maar wel stekelig.
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dat had je niet gedacht, hè, Loeki, dat jouw wilde zus hier in beeld zou komen.....
jc54
13 jaar geleden
Ik wist niet dat ze nog leeft, jaaaaren niets van haar gehoord.
einstein is ook zo'n voorbeeld ervan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pluizig en peper-en-zoutkleurig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrij onbestemde, vaak bruingele kleur, dat vaak ook nog weerbarstig is bij het kammen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder dollen Zo ziet het haar eruit van de hond van de melkboer.