Zijn er mensen die parfum kopen voor zichzelf zonder het te ruiken?

Bijvoorbeeld als de parfum gebonden is aan een naam van een bekendheid (celine dion, avril lavigne) die erg populair is kan ik me niet voorstellen dat de geur door iedereen gewaardeerd wordt.

Toegevoegd na 23 uur:
En de geur nog niet kennen.

13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Er zijn wel mensen die zomaar iets kopen alleen maar om het merk. Een kennis van mij is helemaal gek van Beyonce, nu Beyonce een parfum heeft uitgebracht, moet ze die ook hebben xd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik hoef in de winkel niet aan mijn parfum te ruiken. Immers, ik koop het al jaren en ik weet dus al hoe het ruikt. (Angel van Thierry Mugler).
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, dus dan heb je het ooit al wel geroken, dus weet je wat je koopt..
Als je altijd hetzelfde merk & geur gebruikt, is dat ruiken ook totaal overbodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor. . soms gewoon omdat het een mooi flesje is of
omdat ik de geur al via iemand anders ken. .