Wie weet waar ik een heerlijke douche shampoo met een oosterse geur als patchouli of amber o.i.d. met dezelfde bodylotion kan kopen

Ik hou ontzettend van de oosterse geuren uit de 70er jaren. Helaas is dat bijna nergens meer te krijgen.
Wie weet een adresje voor mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaf net een antwoord maar dat ging alleen over parfums. foutje ;)

Het beste antwoord

Bij ons op de markt staat een mevrouw en die heeft altijd van die hele kleine flesjes parfumolie.
Kosten bijna niets, ook omdat het vaak van die plakkerige flesjes zijn. Zijn heel lekker en behoorlijk sterk. Ik heb ze al eens voor collega's moeten meebrengen.

Die kun je best mengen met een neutrale bodylotion of zo gebruiken.
Met douche shampoo zou ik het niet doen. Dat spoel
je toch weer af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar is bij ons?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had zo,n plakkerig flesje patchouli (2 ml) door neutrale bodylotion gedaan en het resultaat is echt heerlijk. Aanrader!!
Maar ik zoek een zelfde merk douche shampoo en bodylotion maar volgens mij moet ik hier maar eens patent op aanvragen

Andere antwoorden (4)

In deze douchegel zit patchouli van kneipp. Misschien is dat iets voor je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk voor de bodylotion eens bij de antwoorden her: http://www.goeievraag.nl/vraag/bodylotion-geur-patchouli.80600
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ze al wel weten, aangezien ze dat zelf heeft gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, dan heb ik niet goed opgelet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar wel lief hoor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Rituals heb ik eens wat gehad dat Oosters aandeed, erg de moeite waard om daar eens bij te kijken (ze hebben Rituals winkels, maar verkopen het ook bij de V&D), daar kan je vast een lekkere Oosterse geur vinden.