Waarom worden (volgens de commercie) vrouwen geacht inlegkruisjes te dragen?

Ik snap natuurlijk wel dat "de handel" dit wil verkopen, maar waarom zouden we? Het zit niet lekker, 't is duur, en is alleen een slipje niet schoon genoeg of zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K
Annswers
13 jaar geleden
De negatieve antwoorden komen van mannen en de positieve antwoorden van vrouwen. Vraagje aan jou: wat draag jij op de laatste dag van je menstruatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik dan een mini tampon. Lekker comfortabel, en hygienisch

Het beste antwoord

Het is puur om winst te maken, je mag gelukkig nog zelf beslissen of je ze draagt of niet.

Toegevoegd na 39 seconden:
Als je elke dag schoon ondergoed aan doet is het ook goed.

Toegevoegd na 8 minuten:
Inderdaad zoals de anderen schreven, voor wat afscheiding en/of licht urine verlies een prima oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Persoonlijk draag ik alleen soms een inlegkruisje, dus niet dagelijks. Soms heb ik opeens meer afscheiding en dan voelt het schoner als ik om het uur ofzo een nieuw inlegkruisje pak.

Omdat ik een spiraaltje heb menstrueer ik bovendien maar heel weinig en dan is voor mij een inlegkruisje al genoeg. Vandaar dat ik ze dan ook gebruik. Dunner dan maandverband. En het is zo weinig dat een tampon soms te stroef is om in te brengen.
13 jaar geleden
Inderdaad als je in een periode van veel afscheiding zit, dan wordt je onderbroek er gewoon nat van, dat voelt niet zo fris en kan je soms zelfs gaan ruiken.

Dan is een inlegkruisje mega handig.
13 jaar geleden
Ik heb mijn vrouw even gevraagd.
Druppeltjes urine, extra afscheiding op sommige dagen, etc.
De zeer dunne slipje nemen dit vocht niet op en dus heb je een natte slip. je gaat even naar het toilet, legt een nieuw kruisje aan en je slip blijft wat langer schoon.
Lang leve de commercie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ben ik erg blij met inlegkruisjes. Er zijn dagen dat ik veel afscheiding heb, en als ik dan geen inlegkruisje zou dragen, wordt mijn onderbroek nat en gaat het wat 'ruiken'. Het klinkt wat vies, maar met een inlegkruisje vang ik dit op en deze verwissel ik elke paar uur.

Ook op een laatste dag van de menstruatie is een inlegkruisje fijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het voorkomt ook de gevreesde 'cameltoe' als je bijvoorbeeld een strakke joggingbroek of legging draagt.
Kimath
13 jaar geleden
Het is echt prettig op bepaalde dagen. Als je meer last hebt van afscheiding. Even een nieuwe in en het blijft allemaal fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is over nagedacht! Ze zorgen dat je in een vicieuze cirkel terecht komt.

Ondergoed moet ademen. Gebeurt dat niet, dan krijg je een broeierige toestand tussen je benen, met als gevolg dat je meer afscheiding produceert.

Vrouwen die eenmaal aan inlegkruisjes beginnen - zonder reden, maar puur omdat ze denken dat het hygienisch is - moeten het blijven gebruiken want het zijn broeikasjes.

Als je eenmaal begint aan die dingen, dan moet je ze blijven gebruiken! Slim he?