Welk kledingstyle is dit?

Ik zou graag willen weten welk kledingstyle dit is..
Ik heb op google anime punk gezocht en zag dit.. maar het lijkt niet eens op punk vind ik...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Het is een beetje punk. Echt punk is veel ruiger, dit is wat meer rock/punk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het wel een beetje scene alleen dan anime stijl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het op zich wel punk, er zitten wel punkelementen in. Met punk is het maar net hoever je ermee wilt gaan. Je kunt het lichtjes doen, je kunt het ook heel uitbundig doen. Van dat laatste is hier absoluut geen sprake.