Waar is gelatinepoeder te koop in Haarlem? Niet om mee te bakken maar voor het gezicht

Ik wil gelatinepoeder met melk vermengen want dan krijg je hetzelfde effect als met "pore strips" (zie filmpje). Maar hiervoor heb ik puur gelatine poeder nodig, dus niet die van dr. Oetker want die werken niet. Ik heb al in de toko bij mij in de buurt gekeken maar die hadden ze ook niet.

Iemand enig idee? Het liefst in Haarlem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

LOL! Wij hebben (m'n dochter en ik) eens een tijdje gebiologeerd naar jou zitten kijken op YouTube! :D We zochten iets totaal anders......maar om bij je vraag te blijven misschien heeft van der Pigge het wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Ik ben niet het meisje van dat filmpje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, oh sorry! Een vergissing. Maar ff dit, vind je het wat om het bij van der Pigge te vragen? Je kent onze Haarlemse van der Pigge toch wel? Succes! :)

Andere antwoorden (3)

Lidl, heeft een groene kleur en is een tijdelijk artikel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de gedempte oude gracht / nassaulaan zit een groothandel voor kappers / schoonheidsspecialisten. Probeer het daar eens.
13 jaar geleden
Probeer het eens in de reformwinkel, die hebben het ongetwijfeld.