Wat aandoen naar een musical in Londen? (Phantom of the Opera)

Ik twijfel een beetje... ik heb een superleuk galajurkje, maar ik wil ook niet "overdressed" zijn, als de rest dat niet is... ik heb geen nette broek, en in mijn zwarte skinny jeans zitten rare vlekken.. maar ik heb wel casual rokjes met leuke topjes. Teenslippers gaan echt niet he?

Iemand advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij een opera kan je niet overdressed zijn. Gewoon zo netjes mogelijk.

Ennee. Teenslippers kan echt niet. Neem je pumps maar mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

niet iedereen gaat in gala naar een musical, maar overdressed is het zeker niet.
een mooie gelegenheid je jurkje te showen toch?
maar verplicht in gala te gaan ben je natuurlijk niet.
als je je in een rokje met een leuk topje beter op je gemak voelt, kan je dat natuurlijk ook aantrekken.
de teenslippers echter zou ik thuislaten, je hebt vast wel een leuk schoentje voor onder je outfit.
veel plezier!
13 jaar geleden
beter overdressed dan underdressed