Is een knoop bij een spijkerbroek zetten ook een oplossing als hij in de breedte te groot is geworden en zo ja, hoe doe je dat?

gewoon dus een nieuwe knoop erbij zetten of de knoop verzetten......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
8.3K

Antwoorden (6)

Het is zeker een optie. Het model wordt wellicht iets minder mooi, maar het zal wel werken Verzetten zal meestal niet gaan, omdat de spijkerbroek knopen er in geslagen zijn.

Er zijn setjes op de markt met een voor en achter deel van de knoop die je bv met een hamer in de stop slaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je de knopen los niet kan vinden:

Vraag ook je schoenmaker even: Die hebben ze nog wel eens liggen & zetten hem er zo op. En anders natuurlijk een kleermaker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broek aan de zijkanten innemen, zonodig breed elastiek gebruiken. Lusje met knoop aan de zijkanten is ook een optie. Aan de voorkant veranderen blijft hinderlijk zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elastiek is inderdaad de beste optie in de boord achter of zijkant, gaatje aan de uiteinden en vastzetten aan de binnenkant met een knoopje! Dikke plus!
Het is wel een optie,maar absoluut geen gezicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb bij een broek die iets te groot was wel eens een randje elastiek langs de achterkant erin laten zetten. Toen sloot hij weer mooi aan en het viel niet echt op.
Kimath
13 jaar geleden
Knoopsgatelastiek door het achterste stuk van de band rijgen en aan weerskanten een knoop waarmee je het vast kan zetten.
Ach...... was mijn broek maar te wijd!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, maar gemakkelijker is om de broek aan de achterste naad iets in te nemen. Niks van te zien :-)