Waar kan ik haarverf vinden die er na één keer wassen er weer uit gaat?

Ik wou proberen hoe mijn haar eruit ziet als ik het bruin verf, of rood. Maar ik durf het niet meteen permanent te verven dus wou ik het eerst gaan uitproberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
13.3K

Het beste antwoord

Je kunt kleurschuim gebruiken maar hoe het er dan uit gaat zien is afhankelijk van je huidige kleur. Heb je nu blond haar dan is je haar poreuzer en zuigt het heel veel kleur op. Ook als je een spuitbus op blond haar gebruikt. Dit krijg je er dus niet uit na 1x wassen! Als je op de verpakking van de kleurschuim kijkt kun je zien hoe de kleur van de schuim uitpakt op jou haarkleur. Wel oppassen als je in de regen loopt want dan kan de kleurschuim uit je haar regenen! Je zou het ook stapsgewijs kunnen proberen met een kleurschuim of kleurshampoo die een tint verschil heeft met je eigen haarkleur. Dan kun je er misschien stukje bij beetje aan wennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Volgens mij heet dat een spoeling, maar of die er al na 1 keer wassen uit is dat vraag ik mij af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt kleurschuim in meerdere kleuren, die je naar eigen zeggen er na één keer weer uitwast. Maar met rood-kleuren zou ik oppassen, omdat het pigment in je haar trekt en er niet 1,2,3 uit te krijgen is, in dat geval is een paar keer wassen met antiroosshampoo aan te bevelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook gehoord (van de kapper), dat met antiroos-shampoo de kleur er sneller uitgaat.
mischien moet je er eerst eens kleurversteviging indoen, je hebt van de bussen met schuim, of casting maar dat is er na één keer denk ik niet uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat geen haarverf/spoeling die je er na 1 keer wassen er weer uit spoelt
.
Misschien heb je hier wat aan!

http://www.beautynieuws.nl/nieuws/886/Zelf-je-haar-verven-Tips-en-tricks

Toegevoegd na 3 minuten:
http://beautyblogastrid.wordpress.com/2009/05/05/je-haar-een-kleurspoeling-geven/

Nog een ander site...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De carnaval komt er weer aan en rond die periode kun je overal spuitbussen met haarkleur kopen. Daar is vast ook wel donkerbruin bij. Deze verf is er na een keer goed wassen weer uit.
Zoek anders eens bij de feestartikelenwinkel of de fop-shop o.i.d. als je niet uit het carnaval vierende deel van Nederland komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook wachten op carnaval want dan zijn er gekleurde spuitbussen.. Die kun je er zo weer uitwassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat het niet volledig je vraag beantwoord, maar het is wel een héél veilige en gegarandeerde mislukkings-vrije manier om je kleurtje uit te proberen! Kijk eens http://www.virtueelkapsel.com/, het heeft al menige vrouw behoedt voor een grote fout.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook een oplossing zou de cd-rom Cosmopolitan Virtuele Metamorfose zijn, deze is ook online te downloaden.