hoe verwijder ik arm haar zonder stoppel terug groei

ik heb erg donkere arm haar en ook erg lang hoe kom ik er van af zonder erg scheeren

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou het kunnen harsen of je zou een epilator kunnen gebruiken... Op die manier worden de haartjes er helemaal uitgetrokken zodat er geen stoppels groeien.

Je kan je oksels harsen, maar dan kan mogelijk veel pijn doen. Ook kan je het wegbranden met een aansteker, maar dat kan gaan stinken

Lazeren is het beste denk ik

Als je epileert, trek je er ook de haarwortels uit. Wat er dan terug groeit heeft geen afgeknipte harde stoppel bovenkant, maar een fijn uitlopend zacht puntje. Is minder vervelend voor je om te zien. En ik heb op TV gehoord dat als je een haar er ca. 20 x met wortel en al uittrekt, hij niet meer terug komt. Kijk maar eens naar die dames die jaren lang hun wenkbrauwen eruit geplukt hebben. Krijgen soms hun eigen wenkbrauwen niet meer terug.... Hopelijk geeft het je hoop.

Epileren! Maar dat kan pijnlijk zijn... Ik brandde het haar op mijn arm altijd weg met een aansteker.. Niks engs aan, als het haar echt zo lang is, brand het niet door tot de huid, maar de haren worden wel veel korter, waardoor het minder zichtbaar is :-) Gewoon heel snel met een aansteker er langs gaan, niet te snel achter elkaar, totdat je het goed vind..

Ik zou niets afscheren of iets dergelijks!!! Komt altijd erger of dikker terug, wat je het beste kunt doen is naar de apotheek of drogisterij gaan, daar kun je speciale verf halen en kun je je armen 'blonderen'!! Werkt super en zie je niks van...

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100