Ik had ontharingsstrips gekocht van het eigen merk van Etos, maar ze ontharen niet. Wat is wel een goed merk ontharingsstrip?

ik wil namelijk niet als ik op vakantie ben elke 2 dagen me benen scheren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik zou voor ontharingscreme gaan, dat werkt op de benen toch wat beter dan die strips is mijn ervaring.
en dan blijft het ook wel een tijdje glad
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meeste ontharingsstrips werken niet of nauwelijks. Zeker niet op je benen.

Je kunt beter even langs de schoonheidsspecialisten gaan en laten harsen. 4 tot 6 weken harenvrij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt dat spul geen van allen. Een goed ontharingsapparaat werkt wel. Ja het doet de eerste keren even zeer, maar dan merk je dat de haartjes steeds dunner worden en minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zelf ook de haren op je benen epileren, dan ben je er weken van af. Even een paar uurtjes werk misschien, afhankelijk van de hoeveelheid.
Ontharen door een hele goede schoonheidsspecialiste is het snelste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
succes met je pincetje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, ik heb maar 8 haren, zo klaar! Dacht dat andere vrouwen toch niet een woud op hun benen hebben. Nooit gezien.
rebecca
13 jaar geleden
De meeste mensen hebben wel wat meer dan 8 haren op de benen. maar dat zie je nooit omdat wij het dus meestal ontharen ;)