Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is voque deodorant goed tegen zweten??

Ik Zweet best snel en veel ik heb voque deo gekocht maar is die goed of niet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Mijn ervaring daarmee is dat ik er regelrecht doorheen zweet. Ik gebruik rexona en dit werkt voor mij het beste. Er zit ook echt iets in tegen overmatig zweten. Als ik weg moet en ik weet dat het spannend wordt, pak ik die van mijn vriend.. voor mannen werkt het namelijk nog beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voque is meer een parfummetje dan dat het wat doet aan de zweet / geur. Rexone heeft een speciale versie voor mensen die veel zweten. Deze kun je bij de AH of kruidvat kopen. Is wel wat duurder dan de gewone deo's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!!++
Je kunt het beste een antiperspirant kopen, die zijn speciaal voor mensen die veel zweten. Zijn wel duurder dan een gewone deodorant. Vraag bij de drogist om meer informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat helpt niet echt je zweet er meestal gewoon doorheen axe dry is een goeie deo tegen zweten maar denk niet dat je een jongen bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deodorant helpt helemaal niet tegen zweten, het maskeert de geur een beetje.
Als je veel zweet is een anti-transpirant beter, die vermindert het zweten.
Als je op trefwoord zweten zoekt, vind je veel vragen (en antwoorden!) op deze vraag,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Als je echt niet wil zweten, maar dan ook echt helemaal niet zweten onder je oksels dan heb ik een goede tip, namelijk de producten van odorex.

Odorex heeft een lijn met anti zweet producten, dit zijn geen deodoranten. Welke heel erg goed helpt is de lotion, dit is een vloeistof die je voor het slapen onder je oksels dept met een watje en de volgende dag zweet je helemaal niks. Daarnaast heeft odorex ook andere producten, zoals een creme die je op je oksels smeert in de ochtend om droog te blijven.

Maar de lotion werkt het beste, hier blijf je echt droog van.

De producten zijn trouwens helemaal niet duur een lotion kost misschien 4 euro en je doet er maanden mee.

Naast odorex heb je ook syneo 5, deze is wel veel duurder maar werkt hetzelfde.

Als je echt alleen voor een deodorant wilt gaan, dan kan je kiezen voor bourjois anti gele vlekken (werkt supergoed, ook tegen zweten) of een deodorant van odrorex.

Maar ik raad je de anti zweet producten van odorex aan, je voelt je veel zekerder als je niet zweet!!
Succes!

Toegevoegd na 57 minuten:
De producten van orodorex kan je bij elke drogist wel kopen, kruidvat, trekpleister, DA etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!!
HET ENIGE dat helpt is: Axitrans
Geloof mij, het werkt echt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding