Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe noem je zo'n kort hemdje voor onder je kleren waardoor je shirt niet zo tussen je borsten lubbert?

Iemand enig idee hoe zo'n hemdje weet en weet waar ik kan zoeken? Het is een kort hemdje wat net over je bh komt die de boel strak houd. Wanneer je een lubberend shirtje draagt, hangt dit niet zo tussen je borsten door dit hemdje. Iemand enig idee? Sorry voor mijn vage omschrijving, haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je bedoelt een sport topje?
Kun je bij de HEMA, V&D en sportboetieks en lingeriewinkels kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een topje? Spaghetti-topje? Gewoon topje dat nauw aansluit?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strapless topje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een topje? die koop je bij de terstal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat jij een tube top bedoeld?
Ik heb eens even gekeken of je deze in ned. kan bestellen en kan het eigenlijk nergens vinden, alleen maar op amerikaanse sites...
Wel zijn er alternatieven, zoals de lange variant, die je hier wel kunt bestellen. Op verschillende sites
Wat ik zelf altijd doe is een goedkoop spaghetti band topje kopen bij bv. de zeeman (1 maat te klein, dus iets strakker) en dan of de bandjes eraf knippen of de bandjes wegstoppen, dan heb je ook niet dat je shirtje tussen je borsten valt...(hou ik nml ook niet van;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding