Hoe kan ik m'n wenkbrauwen gelijk krijgen?

Ik heb twee verschillende wenkbrauwen en ik heb geen idee hoe ik 't gelijk kan krijgen. Heel irritant.
Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 44 minuten:
Ik ben net met de epileertang in de weer geweest, en 't is zowaar gelukt!
Bedankt voor alle reacties! :*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5K
Ritsuka
12 jaar geleden
Niet zo veel naar je gezicht staren in de spiegel, geen enkel persoon is perfect symmetrisch.

Het beste antwoord

zorg eerst voor dat de wenkbrauwen zo min mogelijk uitsteken, uitstekede haartjes wegknippen of epileren, met een potlood kun je meten waar de wenkbrauw hoort te beginnen en te eindigen. Teken het ontbrekende gedeelte bij met een potloodje. Als je het verevelend vind om elke dag te tekeken kun je voor permanente make up kiezen. laat het een keer voordoen door een schoonheidspecialiste en dan kun je het daarna zelf doen om je wenkbrauwen gelijk te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien bijtekenen met een potlood?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het beste een keer naar een schoonheidsspecialiste gaan om het daar te laten doen. Zij zal je ook adviseren hoe je het zelf kunt bijhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaan ook sjabloontjes daarmee kun je je wenkbrauwen inkleuren met wenkbrauwpoeder, dit is ook watervast. Als je wil epileren, doe dat dan alleen aan de onderkant van je wenkbrauwen en niet aan de bovenkant, anders krijg je een hele rare uitdrukking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mens bestaat uit een linker en een rechterhelft, die bij veel mensen niet helemaal gelijk zijn.
Zo ontstaat er verschil in links en rechts en daar is niet zo veel aan te doen vrees ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n potloodje of misschien kan je het ook gelijk krijgen als je je wenkbrouwen epileert.
Hopelijk werkt het!