Heel stom, maar: Hoe maak je een vlecht van achteren in je haar?

Ik kan het nog altijd niet -_- youtubefilmpjes kijken helpt niet, gaat veels te snel xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

je pakt je haar vast en verdeeld het in drieen, de twee buitenste plukken hou je vast je legt de linker pluk over de middelste, dan moet je 2 plukken met 1 hand vasthouden ,dan trek je de middelste pluk naar de linkerkant en dan de rechterpluk hetzelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heb ik ook vaak geoefend en het is mij ook nooit goed gelukt.

Het is een kwestie van gevoel.
Het haar in drie gelijke delen splitsen, dat gaat dan nog wel, maar om het dan netjes te krijgen in een vlecht.

Dat vereist gewoon heel veel oefenen.
Je krijgt er lamme handen van.
En dan moet je weer opnieuw oefenen.

Hier nog een site met voorbeeld.
Ik vind de filmpjes niet te snel, maar je moet beginnen met een eenvoudige, enkelvoudig vlecht.

http://www.kupferzopf-flechtfrisuren.de/Videos.htm

Toegevoegd na 27 minuten:
Waarbij ik er NATUURLIJK van uit ga
dat je wel weet wat vlechten is.
Dat je kan vlechten.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier hoe je een moderne vlecht in je haar knutselt!
http://www.styletoday.nl/hair/tips-en-trends/video/13546/how-to-video-de-moderne-vlecht

x
Graciela
www.styletoday.nl