zijn er hippe winkels die geen grote mega branche achter zich hebben in Eindhoven?

Ik heb 19 jaar en ik ben beetje klaar met Score->Jack&Jones--> Sting.

Vind het aantal leuke kleren daar niet zo heel groot en vroeg me af of er kleinere winkeltjes zijn in Eindhoven waar ze ook hippe kleren hebben maar waar ik nog niet van weet.

Ik ben op zoek naar vlotte kleding. Ben niet geinteresseerd in een merk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik ken geen winkels die jij zoekt in Eindhoven, maar wel een hele goede website met hippe kleding.
De site heet www.freshcotton.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou hier eens kunnen gaan kijken:

tweedehands kleding in de buurt van Eindhoven

Hilliebel Vintage - www.hilliebelvintage.nl - Hoogstraat 65, Eindhoven - 06 43859113

Pantalone Kunst Van Het Kleden - www.kunstvanhetkleden.nl - Guido Gezellestraat 43, Eindhoven - 040 2515744

Inu 4 vintage
www.inu4vintage.nl - Sophia van Wurtemberglaan 30, Eindhoven - 040 8429129

Doortje Vintage
www.doortje-vintage.com - Smalle Haven 2-14, Eindhoven - 06 41585535

Henriette
www.henrietteswinkel.nl - De Vriesstraat 20, Eindhoven - 040 2453409

Matenloos Tweedehands Kledingwinkel
www.matenlooseindhoven.nl - Hoogstraat 116c, Eindhoven - 040 2446535

Second Floor -
Hoogstraat 36, Eindhoven - 040 2449732