Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik stijl haar?

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik heb krullebd haar.

Ik zou heel graag stijl haar willen hebben omdat het vervelend is om je haar in model te krijgen en ik vindt het gewoon niet mooi.

Heeft iemand tips en maatregelen voor mij?

Oh ja ik ga geen chemische zooi in mijn haar doen.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een zunara wonderstraight behandeling is het enigste wat voor mij heeft gewerkt. Een stijltang werkt ook wel voor even maar zodra je naar buiten gaat en het weer werkt niet mee, zit het ook niet meer. Denk aan regen, wind. Niet te spreken over hoe het je haar kan beschadigen.


- Is het veilig om dit ZUNARAwonderstraight™ systeem te gebruiken ?

Antwoord: Het systeem is getest in drie continenten: Azië, Europa en USA. Het systeem is veilig bevonden bij kinderen tot senioren.

- Hoeveel kost de ZUNARAwonderstraight™ ?

Antwoord: De prijs is afhankelijk van de lengte, die gemeten wordt na de behandeling. Een meerprijs wordt gerekend afhankelijk van dikte, conditie en structuur van je haar (o.a. extra vitaminebehandeling of langer durende behandeling). Hou er rekening mee dat het haar door het straighten enkele centimeters langer is geworden.

- Hoe lang duurt een behandeling ?

Antwoord: Lang haar duurt minimaal 4,5 tot 6 uur en kort haar minimaal 3 uur.

-Wat doet ZUNARAwonderstraight™ ?

Antwoord: ZUNARAwonderstraight™ maakt van kroes, krullend, droog en onbehandelbaar haar middels een revolutionair systeem langdurig steil en glad haar. De herstructurering van het haar van krul naar steil is niet agressief voor het haar.

- Op welk type haar kan ZUNARAwonderstraight™ ?

Antwoord: Alle type haar: Europees, Caucasisch, Afro en Aziatisch. Onze klanten komen o.a. uit Nederland, België, Marokko, Suriname, Antillen, Aruba, Turkije, Spanje, Tunesië en Israel.

-Hoe glad en steil wordt mijn haar na een ZUNARAwonderstraight™ behandeling ?

Antwoord: Elk individu heeft zijn eigen textuur en conditie van het haar, waardoor een ander resultaat kan ontstaan. Het hangt ook af of het haar geverfd, gerelaxed of gehighlighted is. Dan kan het haar minder glad en glanzend zijn als dat het haar gezond en onbehandeld is geweest.

- Hoe lang blijft de ZUNARAwonderstraight™ in het haar ?

Antwoord: Het moet eruit groeien. In de loop der tijd zal de textuur wel iets minder glad en glanzend worden, maar de krullen komen niet terug. Het straight effect komt van een herstructurerende proteïne die zich binnen de haarschacht vastgezet heeft. Het enige wat krult is de uitgroei.

http://www.zunara.com/index.php?option=com_content&view=article&id=157&Itemid=185
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou een stijltang kunnen proberen maar ik zou eerst bij een kapper langsgaan en uitleg over de werking vragen want je kan je haar ermee verbranden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om steil haar te krijgen kun je ontkroezingscreme gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er maar net vanaf waar je waarde aan hecht.

Justin Timberlake heeft ook krullen. Blijkbaar was hij er niet zo blij mee, waarschijnlijk om dezelfde reden. Hij heeft er een geweldige oplissing voor gevonden. De tondeuse.

Zoals ik al zei, tiz maar net waar je waarde aan hecht. Er zijn veel jongens met kort haar en dat ziet er ook goed uit.

Sccs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik raad ontkrullen ook ni aan!
Steiltang gebruiken, maar eerlijk als je toch mooie krullen hebt laat ze een model knippen wat voor je ook makkelijk is vind het zelfs mooier ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding