Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik parfum op mijn hals spuit krijg ik nadien jeuk, hoe komt dit ? Het is een merk dat hyppoallerfeen is . En als ik op mijn arm spuit dan niet .

12 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wil ik ook wel weten, ik heb hier namelijk ook last van..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De huid van je hals is wat dunner dan die van je huid, en bij jou kennelijk ook gevoeliger. Beter is het om niet je hele hals vol te spuiten, maar alleen een beetje achter je oren. dat gaat bij mij heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan is de huid in je nek net nog wat gevoeliger dan die op je arm.
Als het een parfum is die niet verkleurd, dan kun je ook op je kleren sprayen. Toch de geur, maar niet rechtstreeks op je huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde. Vroeger nooit gehad, maar toen ik ouder werd is dit ontstaan. Een soort allergische reactie. Ik gebruik tegenwoordig parfumolie van de Bodyshop en heb daar geen last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je bijvoorbeeld eerst een bodylotion opdoet..of iets anders opsmeert, waardoor je daardoor last krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook in je haar parfum spuiten(wel zorgen dat het niet op je hoofdhuid komt), zodat je geen jeuk krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding