als ik parfum op mijn hals spuit krijg ik nadien jeuk, hoe komt dit ? Het is een merk dat hyppoallerfeen is . En als ik op mijn arm spuit dan niet .

12 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wil ik ook wel weten, ik heb hier namelijk ook last van..

Het beste antwoord

De huid van je hals is wat dunner dan die van je huid, en bij jou kennelijk ook gevoeliger. Beter is het om niet je hele hals vol te spuiten, maar alleen een beetje achter je oren. dat gaat bij mij heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan is de huid in je nek net nog wat gevoeliger dan die op je arm.
Als het een parfum is die niet verkleurd, dan kun je ook op je kleren sprayen. Toch de geur, maar niet rechtstreeks op je huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde. Vroeger nooit gehad, maar toen ik ouder werd is dit ontstaan. Een soort allergische reactie. Ik gebruik tegenwoordig parfumolie van de Bodyshop en heb daar geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je bijvoorbeeld eerst een bodylotion opdoet..of iets anders opsmeert, waardoor je daardoor last krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook in je haar parfum spuiten(wel zorgen dat het niet op je hoofdhuid komt), zodat je geen jeuk krijgt.