Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede outfit voor een gekostumeerd feest?

Zaterdag hebben mijn vriend en ik een feest waar word verwacht dat we verkleed komen. Wat voor outfit kan hij en ik aandoen? We hebben besloten dat ik voor hem kies en hij voor mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Oh, wat leuk! =D Een gekostumeerd feest!

Ik zou denken aan bekende duo's van Walt Disney, zoals: Eric en Ariel (van de Kleine Zeemeermin), Robin Hood & Marianne, Belle en het Beest, Tarzan en Jane, etc.

Maar Theo en Thea is ook grappig. Hihi. Of een duiveltje (je vriend) en een engeltje (jij) (kan ook andersom natuurlijk. Haha).

Of misschien is dit een idee? Mr & Mrs Smith (Brad Pitt & Angelina Jolie), James Bond & een Bond-girl, Bonny & Clyde..

Met bovenstaande opties denk ik dat het voor je vriend makkelijk is om een keuze te maken voor jou en andersom ook. Zaterdag staat al bijna voor de deur, dus ik hoop dat de keuze snel is gemaakt.

Veel succes en alvast heel veel plezier zaterdag! =P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we hebben gekozen voor robin hood en marianne.
mag hij eens ervaren hoe het in een maillot of panty is

Andere antwoorden (9)

Als jij voor hem mag kiezen, kies dan voor de 'kleren van de keizer'...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the adams familie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste feesten hebben een thema. Is dat hier niet?
Je kan gaan als Romeo en Julia, in iedere denkbare outfit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele goede outfit (vind ik zelf), waar je er ook nog eens leuk in uitziet EN waar je de meeste onderdelen wel voor in huis hebt, is de Maffie outfit! Pak met hoed voor je vriend, dikke sigaar erbij, zakje met bloem en klaar ben je! Oh ja, een roos in het knoopsgat maakt het helemaal af....

Toegevoegd na 1 uur:
MaffiA dus :S (tis nog vroeg)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je toevallig nog een oude ochtendjas en een badmuts?
Dat is wanneer je dat hebt ,de goedkoopste oplossing. Maar je moet het wel mooi vinden. Als je een pruik nodig hebt kun je die heel simpel maken van een panty. Je rolt het been gedeelte op tot knotje en zet het vast met leuke speldjes en het stuk waar je met je billen in zit zeg maar dat dient als deel wat je op je hoofd draagt. Overigens kun je er eindeloos mee varieren ( glitters, steentjes ,diamantjes ,lapjes stof wierook ,nep bloemen noem maar op alles kun je in je pruik prikken of plakken) Van een krant kun je ook heel simpel een hoedje vouwen . Maar wanneer je bijvoorbeeld echt een leuk kostuum zoekt kun je ook even kijken bij een feestshop carnavals winkel of zo iets dergelijks . Die hebben een rijkelijk assortiment en voor iedere gelegenheid wel.
Zelf vind ik die prinsessen jurken altijd heel mooi. Maar je kunt ook als politie agente gaan das lekker stoer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hippie uit de flowerpower tijd.

Peace!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Adam en Eva
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bruid en Bruidegom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet in welke stad je woont, maar ik zou eens googlen naar 'verkleedkist' of dergelijke of 'kledingverhuur'. Er zijn verhuurbedrijven daar betaal je € 7,50 per dag en daar kun je van alles passen en proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding