Waar verkopen ze badjassen mét capuchon en lange lengte (140+ cm)?

Ik ben een lange man, ik wil een badjas kopen (tot max 100 euro) die zowel lang is (140 cm of meer) en een capuchon heeft. Veel websites gaan niet verder tot 125-130 of vermelden de lengte helemaal niet.
Ook wil ik graag een capuchon erop. En moet het "gewoon" badstof" zijn. Lange mensen, waar kopen jullie deze badjassen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Amadea
8 jaar geleden
'k Heb er een gevonden, alleen met sjaalkraag in plaats van capuchon: http://www.badjasparadijs.nl/grote-maten-badjas-lange-badjas-met-sjaalkraag.html?program=tradetracker_nl
Ivana
8 jaar geleden
Burda - 2653 Badjas voor dames en heren | Naaipatronen ...
www.naaipatronen.nl/burda-2653.html Hierbij het naaipatroon van de lange badjas voor dames en heren, met capuchon.
Bestel het patroon en laat het maken. Ik heb hem zelf gemaakt, inclusief stof en patroon voor een bedrag van 60 euro. (Katoenen badstof 100% katoen)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Reactie van Amadea is misleidend. Frappant @Amadea : *'k Heb er een gevonden, alleen met sjaalkraag in plaats van capuchon: http://www.badjasparadijs.nl/grote-maten-badjas-lange-badjas-met-sjaalkraag.html?* program=tradetracker_nl Je hebt er dus g.e.e.n. gevonden en ook nog eens met MIJN link! begrijp ik iets niet?

Antwoorden (1)

Je hebt geluk :-)
Ik ben jarenlang op zoek geweest naar een badjas, een goede, in een andere dan standaard maat.

De lengte zit wel goed. De capuchon, zag ik niet zo snel, zou je naar moeten vragen. Is overigens door een vakman in een buurtwinkeltje [naai-vermaakwinkeltje] zeker te realiseren.

Dit bedrijf ken ik, ben ik klant, je wordt prima geholpen, ook als er iets is.
Er staat een telefoonnummer. Bel gewoon en informeer , dat is eenvoudiger dan blijven zoeken/scrollen .

Succes, ik weet wat een ellende dit is.

http://www.badjasparadijs.nl/heren-badjassen/wafel-pique-badjas-marineblauw.html