Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraag over sleehak schoen/sandaal

Ik heb sinds vandaag nieuwe sleehak sandalen. 11cm hoog.
Nu is mijn vraag of het gewoon wennen is dat de schoenen zeer doen (omdat ik nooit op dit soort schoenen loop) of dat ze te strak zitten? Misschien dat ik ze gewoon even moet uitlopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat doe je je voeten aan! Letterlijk...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zal ze moeten inlopen,iedere dag een beetje langer aanhouden en na een 10 à 14dagen is alles ok.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het zoals bij elke schoen dit een kwestie van inlopen is als je gewoon je eigen maat heb gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan waar je pijn hebt. als het in je hakken is (echt zo'n pijn dat je niet meer kan lopen na een tijdje), is het meestal omdat je voeten niet gewend zijn om op hakken te lopen. even doorbijten en ze goed inlopen, dan doen ze geen pijn meer.
als het juist over de bovenkant van je voet is, omdat er touwtjes ofzo insnijden, tja, dan zitten ze te strak en moet je ze wat losser doen.
en als het je hele voet is, een samengeperst gevoel, dan zitten ze waarschijnlijk ook te strak.
het is een beetje lastig aangezien ik niet weet wat voor sleehakken (open, dicht, bandjes, strikken, etc) en waar het precies pijn doet, maar ik hoop zo een goed antwoord te hebben gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan allebei. Ikdenk dat als ze op bepaalde plekken op je voet erg duwen dat et een kwestie van inlopen is, als het heel erg voelt dat ze knellen, eerder te strak denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding