kan ik onder dit jurkje een wit of zwart t-shirt met korte mouwen dragen?

ik draag geen mouwloze kleding (zit een heel verhaal achter maar daar gaat het even niet om).
maar ik vond dit zo'n leuk jurkje! zou ik er een (wit/zwart) t-shirt met korte mouwen onder kunnen dragen of loop ik dan echt voor gek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik zonder mooier, naar ik begrijp,dat dat geen optie is.
zondag
13 jaar geleden
Staat je heel leuk. Wit is in dit geval beter dan zwart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke bedankt voor jullie antwoorden!

Het beste antwoord

Nee je loopt niet voor gek. En zwart of wit is inderdaad het neutraalste.
Het is afhankelijk van waar je naartoe gaat of je kiest voor de witte of de zwarte.
Maar met mooi weer is wit toch het verstandigste onder het jurkje want zwart word warmer dan wit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

jahoor dat kan best wel. Beide kan wel maar ik zou dan voor een wit shirtje gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan allebei! :D
Persoonlijk zou ik het witte t-shirt dragen omdat ik dat vrolijker vind dan zwart.
Maar je loopt echt niet voor gek hoor!
Leuk jurkje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wit kiezen,past er veel meer bij omdat op je jurk witte print zit... En ik vind wit best wel wat mooier kleur ook Qua betekenis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan prima.

En als jij dat bent op de foto: Met een dergelijk figuur kan je ongeveer alles aan zonder voor gek te lopen hoor.

Toegevoegd na 1 dag:
Lichaamsverhoudingen bepalen of bepaalde types kleding wel of niet goed staan. Er wordt in de mode-industrie gezocht naar lange slanke modellen, omdat dat goed afkleed, en je een model van 1.8m met lange slanke benen en geproportioneerd bovenlichaam bij wijze van spreken in een aardappelzak er nog goed uit kan laten zien. Daarom mijn eerdere antwoord: Met een dergelijk figuur is er weinig waarin je voor gek loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan best, ik zou dan voor de witte gaan omdat het een zomers jurkje is staat dat wat vrolijker. ( zoals je op de foto al wel kunt zien.
En ik zie de kleur niet heel goed op de foto maar volgens mij past lichtgrijs er ook wel bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel zwart als wit passen bij vrijwel alles..dus ja..doe maar.

Leuk jurkje overigens..

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit staat heel mooi.Donkerblauw zou ook goed staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan prima, zowel wit als zwart en als je in een gekke bui bent kan een knal kleur als roze ook best hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig kan je veel meer combineren qua kleuren dus wit of zwart kan allebei. Persoonlijk zou ik meer voor het witte shirtje gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit kan prima, zwart ook wel maar is wat minder 'gezellig', een volledig contrasterende kleur als roze, rood of geel kan ook erg leuk zijn en natuurlijk zo'n beetje alle tinten blauw (voor mij idee is het jurkje ook blauw toch?!)

Echt niet dat je dan voor gek loopt.
Eneeeh, leuk jurkje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gaan voor een wit shirt, of de kleur van de jurk. Zwart lijkt me minder mooi.