Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is deze jas goed voor de winter?

Dit is de jas .. ik twijfel omdat ik al eerder een jas had gekocht die later geen nut bleek te zijn en dat was dus weg gegooid geld .. Deze jas is een beetje prijzig en daarom wil ik er zeker van zijn dat ik geen miskoop doe

Toegevoegd na 5 minuten:
http://shop.adidas.nl/product/RY290/O57858/Originals/Men%27s-Windbreaker-Jacket/detail.jsf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke jas?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry was vergeten de link er bij te doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg hou is, het is zomer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Maris, de ideale tijd om winterjassen te scoren. Lekker goedkoop!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een windjack, geen winterjas
Gelukkig is het nog lang geen winter en heb je nog tijd genoeg om een jas te kopen.
Zet op een rijtje wat je verwacht van een jas (met in je achterhoofd die miskoop) en bedenk dat soms praktisch voor mooi gaat. Als je iedere dag op de fiets naar school of werk moet heb je een dikkere/warmere jas nodig dan wanneer je dezelfde afstand met de auto doet
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga met de tram en afstand van de tramhalte naar school is 10 minuten lopen maar bij de tramhalte wachten in de kou is kouder dan denk ik als je fiets maar hoe zit het dan met deze jas..?
http://www.vd.nl/heren/jassen/jassen-en-jacks/reset/jas/g20793369.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20793369%26fh_lister_pos%3D18%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_heren%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_heren_heren_jassen%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind deze jas véééééél mooier! Maar is mijn mening:P
anneliez
12 jaar geleden
Ik kan zo moeilijk zien op een plaatje of een jas warm genoeg is. Wil hem altijd even passen en voelen.

Andere antwoorden (4)

Als ie lekker warm is, is ie goed voor de winter.

Toegevoegd na 12 uur:
Tja, nu er een plaatje bij zit is het makkelijker om de vraag te beantwoorden. Ik moest het nog doen zonder foto!

En dit is inderdaad geen warme winterjas. Wel goed voor een strandwandeling met een dikke trui eronder, want winddicht zal ie wel zijn.
Wel een maatje groter kopen dan!
Een lekkere warme winterjas moet toch wel wat dikker gevoerd zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is een prima jas als het fris is, maar als het vriest en sneeuwd , krijg je weer spijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is geen winterjas.

Voor dat geld heb je bij bijvoorbeeld C&A of V&D hele warme winterjassen........over een poosje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk misschien wel voor de herfst, maar niet voor de winter. Hij ziet er namelijk een beetje dun uit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding