Ik heb normaal maat 38 bij schoenen, welke maat moet ik dan nemen bij all stars? vallen ze klein of groot?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Antwoorden (3)

İk heb ook 38 en ik neem altijd 37,5. 38 is net ietsje te groot voor mij bij all stars.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
All stars vallen bij mij net ietsje groter (ong een halve maat). Ik heb maat 39,5 en kocht een keer allstars in maat 40. Die lijken wel 2 maten te groot. Ik zou als ik jou was 37,5 pakken (als er halve maten zijn). Anders gewoon 38, want ze schelen ook niet zoveel dat het een hele maat is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar wat je ook kan doen (ik neem aan dat je ze van internet koopt anders kan je ze gewoon passen in de winkel), is naar een winkel met allstars te gaan, daar de passen voor de maat, en dan de gewenste schoen via internet bestellen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar wat je ook kan doen (ik neem aan dat je ze van internet koopt anders kan je ze gewoon passen in de winkel), is naar een winkel met allstars te gaan, daar de passen voor de maat, en dan de gewenste schoen via internet bestellen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb All Stars in maat 38, bij andere schoenen heb ik ook maat 38 en ze zitten prima. Ik zou gewoon een maat 38 nemen en anders even passen in een winkel.