Wat helpt goed tegen droog haar?

Heeft er iemand een goede tip tegen droog haar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de regen lopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ;-P

Antwoorden (7)

henna hairplus hairwonder! Dit is HET beste merk.. Olieserums, haarmaskers (tubes) vanaf een euro of 6..

Maargoed, de beste goedkoopste weg is palmolive cremespoeling.. Dit geeft je haar telkens na het wassen een opkikker, maar herstelt het niet..

Ik zou voor de henna plus gaan, gebruik het zelf ook na 7 jaar verven en mijn haar herstelt redelijk snel door dit product..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook erg droog haar, en niks hielp. Sinds een paar jaar gebruik ik shampoo en conditioner van Fuente, te koop bij Cosmo. Dat werkt wel! Da's wel prijzig (€20 per fles, die gaat 3 a 4 mnd. mee). Maar probeer idd eerst Henna Plus! Hopelijk werkt dat, scheelt je een hoop centen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meest effectieve en goedkope methode is amandelolie.
Bij de drogist koop je een flesje pure amandelolie en dat smeer je in je haar. Doe er een douchemuts of folie omheen en laat het minimaal een half uur intrekken.
Daarna wassen en je haar wordt zacht en glanzend.
Het is bovendien goed voor je hoofdhuid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet wassen? Mijn haar wordt vanzelf vet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biosilk silk therapy van Farouk. Is niet goedkoop, maar je hebt er maar heel iets van nodig en het werkt geweldig. Kijk maar eens op internet. Ook te gebruiken voor de stijltang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke dag douchen en afspoelen niet te vaak met shampoo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezondste manier is amandelolie of olijfolie.. Je moet het goed inbrengen door middel van massage, en ik zeg zelfs een uur in laten werken.
Je neemt een kleine kommetje doet daar bijv. Amandelolie in en je dipt je vingertoppen in het kommetje en zo doende breng je het eerst masserend in je haar en nadat je het over hebt ingebracht, moet je je hoofdhuid goed masseren. Na een uur goed eruit wassen. Als je resultaat wilt moet je dit 1x per week minimaal 6 weken lang doen. Het helpt echt! En het is supergezond! Succes.