Vinden vrouwen mannen met borsthaar mooi?

Aanvulling na twee antwoorden: Ik ontvang ook graag antwoorden van vrouwen... Waar blijven jullie?

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden! Ik zal geen beste antwoord kiezen. Daarvoor zijn jullie antwoorden te gevarieerd.

Antoni
14 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Antwoorden (20)

Mijn vrouw wel.
Als ze niet tegen me liegt ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig willen ze mannen zonder borsthaar heb ik pas ergens gelezen. :)
Gelukkig heb ik geen borsthaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij verschilt dat gewoon per vrouw, daarbij zijn er denk ik genoeg vrouwen die het niet uitmaakt.. wel of geen borsthaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn vrouw wil borsthaar ik wil haarborst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mwah... ik vind borsthaar wel lekker om te voelen, met mijn vingers in te kroelen, maar mooi...mwah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oh ik heb borsthaar maar moet ik weg scheren of laten staan?
De meeste vrouwen zullen zeggen: nee, omdat op dit gladde mannen in de mode zijn. Maar als je verliefd wordt op een leuke man en die blijkt borsthaar te hebben, dan maakt het je niet uit. Sterker nog, je vindt het ineens wel aantrekkelijk.

Toegevoegd op 24-04-2009 23:32:59
"op dit moment" wilde ik zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat klopt... als je verliefd bent, kun je alles zomaar heel anders gaan zien... leuk hè?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...dat wordt dus scheren Antoni......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik als vrouw vind borsthaar best mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef mij maar een man met borsthaar, of een vrouw zónder borsthaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kots.
Nee dankje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje is niet erg, maar het moet niet zo'n apenvacht zijn. Dat is té lelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind borsthaar niet lelijk, maar zonder is mooier. Geef mij maar mijn man zonder borsthaar. Dan voel je hem beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik houd er wel van, bij mijn hubbie dan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel mooi, als het inderdaad maar niet zo'n apevacht is. Maar een beetje...

Dit verschilt inderdaad per persoon denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is helemaal afhankelijk van degene van wie ze zijn.
Ik heb liever borsthaar dan harde stoppels.
O ja, en zonder zweetlucht is wel zo fijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel mooi haha. Als mannen het weghalen zie je het over het algemeen, en dat vind ik er helemaal niet mooi uit zien.

Je moet mensen gewoon accepteren zoals ze zijn, en dus met of zonder borsthaar ;). Het maakt mij niks uit. Ik vind borsthaar, zolang het niet te veel is, mooi, maar als een man geen of juist heel veel borsthaar heeft vind ik dat niet per definitie lelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou liever van een gladde borst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar niet teveel aldus dit onderzoek:
https://www.menshealth.com/nl/sex/a23446213/dit-vinden-vrouwen-echt-van-borsthaar/

De onderzoekers fotografeerden mannen, die verschillende hoeveelheden lichaamshaar hadden, eerst in hun natuurlijke staat en vervolgens in geschoren staat. Een online enquête wijst uit dat vrouwen de mannen met ‘een beetje’ lichaamshaar het meest aantrekkelijk vinden, gevolgd door mannen die volledig gladgeschoren zijn en mannen met ‘heel weinig’ lichaamshaar. Als laatste komen de mannen met gemiddeld tot veel haar.
5 jaar geleden
Antoni
5 jaar geleden
Dank voor je reactie, @LeonardN. De vraag is van bijna 10 jaar geleden (2009) en was een van mijn eerste vragen op de website, maar je antwoord is ook in 2019 nog van harte welkom! Interessant onderzoek! Dank je wel!