hoe kan ik myn haar stylen zonder dat het droog en breekbaar is?

Ik heb droog krullend haar (ik heb echt een hekel aan myn haar) en ik wil graag myn haar stylen, maar liefst zonder stijltang. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Wordt lastig. Je hebt een warmte bron nodig om je haar te stijlen. Je kan het eventueel bij de kapper laten doen. Die zijn er wat professioneler in.

Het is dan ook wel tijdelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je even bij de drogist vragen naar iets wat je in je haar kunt doen als bescherming
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Föhnen maar dat is een vreselijk langdurig werkje voor je denk ik. Zorg dat als je met een stijltang aan de slag gaat je een bescherming vooraf in je haar doet. Dit is gewoon te koop bij de drogist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het bij de kapper laten doen, een soort permanent zonder permanentwikkels, hier wordt je haar wel nog droger van, dus goede verzorging is dan wel noodzakelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat niet lukken zonder de behandeling bij de kapper of stijltang. Maar je haar hoeft niet droog te worden. Als je er echt iets voor over hebt zijn er hele goede merken die je haar prima beschermen. Ik stijl m'n haar al jaren en het wordt nooit droog of breekbaar. Je bent minimaal wel rond de 8 euro kwijt voor hittebeschermende producten, en dat is het goedkoopste dat ik ooit heb gehad dat nog redelijk goed was. Bij de etos hebben ze vaak lee stafford die een goede spray ervoor heeft, en online en bij de kapper kan ik je chi producten aanbevelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt net een föhn en een goede ,met echt haar) je haar stylen, maar ik zou beginnen met een hotoil en hydraterende shampoo en condischener, Inderdaad eerst de hotoil gebruiken en met een hydraterende shampoo uit wassen en een hydraterende condischener na behandelen, dan pas stylen met een fohn en een borstel met echt haar
Zo voorkom je droog en gespleten haar

success
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf haar tot iets over mijn schouders en soms is het best pluizig en het staat soms heel bol. ik doe het nooit met een stijltang maar ik gebruik elastiekjes,. eerst kam ik het in een zijscheiding en dan doe ik een lage staart in en daarna weer een elastiekje ongeveer 2 cm van het vorige elastiekje en zo je hele paardenstaart met elastiekjes doen maar maak de afstand tussen de elastiekjes niet te groot want dan krijg je juist een slag erin! dus houd het op 1 cm en als je haar dan helemaal onder de elastiekjes zit dan wacht je 1 uur. (dat kan je doen als je je bijvoorbeeld klaarmaakt voor school) en dan haal je het er daarna een voor een uit en dan heb ik stijl haar! ( niet precies net zoals een stijltang maar ik vind het dan stijl genoeg!) want het werkt zo: door de elastiekjes gaat je haar bij elkaar zitten en wordt het stijl!. maar als je de elastiekjes eruit haalt dan moet je niet kammen! dat moet je ervoor doen.
ik hoop dat je er iets aan hebt!
doegh

Toegevoegd na 1 minuut:
dit werkt trouwens echt!!!