Ik zag iemand op youtube en ik wil weten wat voor soort kettingen hij heeft. Ze lijken plat en breed ofzo, weet iemand hoe dat heet?

Ik doe er wel een foto bij want het is een beetje moeilijk om uit te leggen...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
8 jaar geleden
Neem gewoon deze foto mee naar een juwelier, ik heb ze daar wel eens gezien (weet niet hoe ze heten)
Antoni
8 jaar geleden
Misschien kan je ook informeren bij de maker van de video op YouTube?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een standaard model schakelketting, van platte redelijk dikke (dubbele?) schakels.
zoiets:
http://www.herensieraden.net/1256780/heren-schakelketting-goud-plated--55x0-6cm
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee het moet echt goud zijn
Summo
8 jaar geleden
Ik denk dat deze ketting niet eens in echt goud te krijgen is, degenen die het kunnen betalen willen er denk ik ook niet mee gezien worden.
Hij zou vele duizenden euro's zijn gok ik zo.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
jaa hij is rijk, hij gaf zelfs een keer een corvette stingray weg aan iemand die hij nieteens kende kijk maar op youtube richkidstv
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Een zag ketting is een originele ketting. van echt materiaal bijvoorbeeld goud. Daarom zijn deze type kettingen vaak iets (duurder) dan ''normale'' kettingen.

Het beste antwoord

Het is een gouden gourmet collier (=ketting).
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zijn er ook winkels die dat verkopen? Want ik vertrouw het online niet echt en ik wil weten hoe het eruit ziet
Amadea
8 jaar geleden
Natuurlijk zijn die ook in winkels te koop, die winkels zijn van juweliers. Ik had deze link er alleen bijgezet om een afbeelding te kunnen tonen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oo ja want ik wil eigenlijk eerst online kijken en dan kopen in een winkel maar dat kan ik nergens vinden online...
Amadea
8 jaar geleden
Een juweliersketen die online verkoopt en ook fysieke winkels heeft is bijvoorbeeld Lucardi. Daar is net een aanbieding, voor de halve prijs: http://www.lucardi.nl/nl-nl/product/28118/geelgouden-ketting-gourmetschakel-45-cm
Hier kan je zien waar de winkels zijn: http://www.lucardi.nl/nl-nl/juweliers
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!!!

Andere antwoorden (1)

Afgeplatte schakelketting. Ik weet niet of dat de officiële benaming is, maar deze zoekterm op Google liet afbeeldingen zien die op jouw afbeelding lijken.